Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 1, 2011

Janji Temu Buta....

Tanggal 30 April 2011 menjadi kenangn buat housemate aku...balik janji temu buta die pye senyum kalah kambing belakang umah atuk aku...nak kate sampai telinga aku rase lebih....

tp bangun pg td die pye muncung kalah depa aku ni....aku pun kompius pompuan ni mood change die mmg unpredictible betul...aku tye la ko ni knp bangun muke stonenye je....die pun ckp mamat aku date smlm tak msg aku pun...

aku encourage die pegi blind date coz she went through hard break up...after all name pun break up mane ade tak hard....so just ask her to have some fun...the story begins like dis...

mamat ni mmg lame dah ushar die but my fren dah byk kali reject of course as a women (chewah...dah women bukan gurl) kne la jual mhl playing hard to get ni best kot...den one day the gurl said yes boleh la kuar date...my fren ni seminggu sebelum dah mimpi2 nak pg date...mcm2 mimpi die ade..tiap kali bangun die ckp aku mimpi mlm td aku pegi date best gile dowh...next nite aku tak pg blind date... sib baik aku menganggur byk space dlm otak aku nak absorb bnd ni...if tak jgn harap aku nak layan...den before tido mamat ni nak ajak aku date tp tak msg aku pun..so tak nak kuar la den  5 minute later die msg aku...huhuhuh jd la nak kuar date...sib baik kawan if tak lama dah aku bg je kaki kat die ni...
messy em0 girl

so the day come....mlm tu dah pilih baju...sib baik saiz tak same if tak habis gak baju aku die godek bg kuar....nak beli baju baru tak mampu so kne la tgk baju ape ade...pakai baju biru takut nampak slut...baju ijau dah byk kali pg date ngn ex pakai baju ni...pakai baju merah tak kne ngn skin...mcm2 la hal...tgk lak kasut pakai kasut tinggi karang jalan mcm itik pulang petang...dah tak nampak ayu..so kne la check out kasut mane yg available...pas ade kasut berkenan di hati check out pulak suar...nak kne tgk suar mane yg nampak slim...segala lemak yg ade perlu disorokkan...1st impression kan penting...to play safe amik jeans itam...

pastu time to sleep..beauty sleep ni penting...besok kne nmpak anggun...den my fren pun tdo dengan penuh lenanya smbil di ulit mimpi...n when she wake up the 1st word...aku tak nak pg date aku mimpi mlm td aku jmp die semua itam rokok yg mamat tu isap pun itam....pujuk pye pujuk last she agree to go....time nak bersiap tu pye la byk dugaan...pakai tudung lilit tak kne baju gosok kedut balik...den lepas gaduh ngn diri die sendiri last2 siap gak...even time tu aku rase nak dekat 3 jam gak die siap...aku ni dah masuk level mls layan..die pye level mcm org nak pg perang..aku senyap je kat tepi perut dah main lagu rock kawan aku sikit pun tak perasan..aku mati pun myb die pk aku tdo blk coz mls layan die..sib baik die phm level sabar aku ni rendah je....

p/s: aku nak kuar date...bukan blind date...jap lg sambung part 2
to continued.....wait if u want to know the ending...



2 comments: