Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

s0ulmate...

morning...haahahah (gelak evil) pagi yang indah ni aku nak talk pasal soulmate...mst ramai yg pikir soulmate ni mst bf / gf kan??kan???kan??? soulmate bg aku is someone yang kt panggil kawan, sahabat, teman or babe...coz bg aku bf / gf ni conditional love they may come and go aku tau korang mst nak ckp kawan2 pun same jgk..but kawan2 penah ke ko jnj pape???mcm ko jnj akan sehidup semati, laut berapi pun ko sanggup nak renang semua??? some friendship it come from unconditional love...even ko perangai cam setan nak mati pun ko perasan tak ade kawan yg akan stay ngn ko...n bile ko senang ko lupe dieorg but bile ko ssh dieorg yg cari ko dulu nak bg ko bantuan...ko penah perasan tak ade kawan2 yang mcmtu...cer check dlm friend list korang...scan...scan...coz myb tu la sehabat ko dunia akhirat and tu la soulmate ko (myb some of korang tak phm motif aku tulis ni..aku pun tak phm ape aku nak terangkan...pepandai pk k.....hahahahah)
mean of s0ulmate

S0me may find difficult journey to find such fren..some fren ko lost along the way to find the true one...some fren ko tinggalkan for continue ur journey....some fren ko rindu nak contact tp ko ego sbb pk kan kisah lama...some fren yang rindu nak contact ko...tp rasa marah tak hbs lagi....tu la life...n bg aku friendship yang aku ade skrg ni akan kekal dunia akhirat...dieorg la soulmate aku yang aku tak nak ilang smp bile...aku promise akn maintainkan hubungan ni...korangla soulmate aku...thanks guys love u so much...

but aku tau one day ko akan tinggalkan kawan2 ko...or kawan2 ko akan tinggalkan ko untuk teruskan idup masing2...takkan ko nak halang kawan ko bina idup sendiri dah dieorg nak kawin takkan ko nak stop baring depan tempat nikah n ckp langkah mayat aku dulu...n bak kata kawan aku pye mak hubungan ktorg ni takkan ke mana...bukan boleh berkembang pun....hehehehehehe lawak lak bile pk aku ngn kawan2 aku ni lesbian...padahal ktorg ni sikit pun tak pnh bersyg2 maki2 ade la...hahahahhah

when dat time comes....ko shud let kawan ko ngn die pye life...pray hard yg their path of life and cross with urs...and pnh dgr quote cinta tak semestinya memiliki...dah dieorg aku nye soulmate...so aku nak dieorg happy dlm hidup ni even time tu aku dah tak wujud dlm life dieorg mcm sekarang.heheheheh and to wait until the moment come just enjoy every second yang ade and create more memories...so 1 day bile ko miss dieorg gile2 ko still boleh senyum for just to remember the moment....hehehehe and aku rase dah byk gak moment kta collect plus dah byk state kta buat hal..aku rase now time to engrave some moment dekat utara...hahahah
ape lg pack ur back pack..bile2 kt semua need time - off kta gerak where ever kaki nak gerak...aku dun mind janji ade korang....

p/s: aku tau korang tak kan bace pun post ni...sbb aku tak pnh ckp aku write blog...hehehhehehe every one has their own secret




No comments:

Post a Comment